Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

June 25, 2014

Kedai 'Mewah' Tawarkan Harga Makanan yang Berpatutan | MJ De Kenanga Cafe Kuala Lumpur

Assalamualaikum dan hai semua!
Food review : MJ De Kenanga Cafe, Kuala Lumpur | Ha pernah dengar tak? mestilah bagi peminat tegar pergi kenanga mall tu. hehe actually nina tertarik dengan deco cafe die.. cantik tau.. tengok macam mewah je tapi ok lah dan paling penting, selesa ^^

NASI LEMAK AYAM

ALAMAK TAK INGAT NAMA NI.. sorry :D
Sangat sedap makanan ni. yang ni set tau.. sekali dengan air. cuma RM 9.90/each okay! murah tak? murahkan.. banyak pula. berbaloi lah... so korang yang suka mencuba dan suka makan jom singgah lunch di:
MJ De Kenangan Cafe
Lot 57, 58 dan 59, Level 3A, Kenangan WC 
No.2, Jalan Gelugor,
55200 Kuala Lumpur.
03-92262678

No comments:

Post a Comment

Thank you for comment. Come again :)

WARNING!
AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Seseorang yang menggunakan applikasi dengan memulakan penghantaran apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan satu kesalahan dan boleh didenda tidak melebihi RM 50,000.00 @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya.